Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Ισίδωρος Ζουργός: «Η Φλώρινα είναι η δεύτερη πατρίδα μου» - Φωτογραφίες από την Εκδήλωση - 10 Νοε 2017

Ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες πεζογράφους του 20ου και 21ου αιώνα, ο Ισίδωρος Ζουργός, βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής, καλεσμένος της Ένωσης Φιλολόγων, για να παρουσιάσει το νέο του βιβλίο «Λίγες και μία νύχτες».
Συνδεδεμένος στενά με τη Φλώρινα ο κ. Ζουργός την αποκάλεσε «δεύτερη πατρίδα» του. Θυμήθηκε τα χρόνια που ήταν φοιτητής εδώ, αρχές της δεκαετίας του ’80 στην Παιδαγωγική Ακαδημία. Και κυρίως τη γνωριμία του με τον Μίμη Σουλιώτη, «έναν άνθρωπο που για τη ζωή μου ήταν πολύ σημαντικός» όπως σημείωσε.
«Με κάποιον τρόπο, δεν ήμουν από εκείνους τους φοιτητές που τελείωσαν και έριξαν άσπρη ή μαύρη πέτρα πίσω τους και απομακρύνθηκαν. Η σχέση μου με τη Φλώρινα συνεχίστηκε με αγαπημένους φίλους, με την αγάπη της φύσης, με την αγάπη του πολιτισμού της Φλώρινας, με τα παλιά της σπίτια… Με τη Φλώρινα κρατάω μία σχέση αγάπης… Αλλά τα ‘φερε η ζωή έτσι και αργότερα δούλεψε και η γυναίκα μου εδώ, τώρα ο γιος μου είναι φοιτητής εδώ και πιστεύω ότι δεν θα σταματήσουμε ποτέ. Εγώ και η Φλώρινα θα είμαστε πάντα μαζί» είπε συγκινημένος.
Ο κ. Ζουργός ανέφερε ακόμη πως «είμαι ένας συγγραφέας που αγαπάει αυτό που κάνει. Υπάρχει μια δυναμική στην ελληνική πεζογραφία τα τελευταία χρόνια. Είμαι ένας από τους πολλούς συγγραφείς που μοχθούν πάνω στο χαρτί για να ξαναστήσουν πολιτισμικά αυτή τη χώρα… Η σχέση μου με τη λογοτεχνία είναι μία σχέση ψυχής, μία σχέση αναπνοής. Το κέρδος είναι μία εσωτερική ισορροπία και μια αίσθηση και δημιουργίας, αλλά και συναλληλίας».
Για το βιβλίο και τον συγγραφέα μίλησαν οι Άννα Πολατίδου, σχολική σύμβουλος φιλολόγων Ν. Φλώρινας και Κατερίνα Κουλουκάτση, πρόεδρος της Ένωσης Φιλολόγων, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε η σχολική σύμβουλος και εκπρόσωπος του δήμου Φλώρινας, Όλγα Μούσιου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου