ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΦΥΣΣΑΣ: Ο ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ
της
Ανθούλας Δανιήλ
Το
μυθιστόρημα του Δημήτρη Φύσσα Ο κηπουρός και ο καιροσκόπος μάλλον θα έπρεπε να
φέρει επεξηγηματικό προσδορισμό «αποδομητικής σύλληψης», αν υπάρχει τέτοιος
όρος. Διότι η σύλληψη τέτοιας δομής μόνον φανταστική θα μπορούσε να είναι και το
θέμα, αν και πραγματικό, σαν φανταστικό μοιάζει...
|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ
ΜΑΡΙΑ
ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗ: ΧΑΛΚΙΝΟ ΓΕΝΟΣ
του
Χρίστου Παπαγεωργίου
Ξεκινάμε
το παρόν κείμενο με ό,τι αφορά τη συγγραφέα: καλλιέργεια, ευρύτητα γνώσης,
εντιμότητα, γνησιότητα, λογοτεχνική κτήση, αφηγηματική ικανότητα, αναλυτική
παράθεση και πάνω απ' όλα ευρυμάθεια χαρακτηρίζουν τη χαρισματική πεζογράφο
Μαρία Σκιαδαρέση. Η οποία στο μυθιστόρημα εποχής που παρουσιάζει, κερδίζει το
στοίχημα, ρισκάρει και δεν...
|
ΠΑΙΔΙΚΑ
ΑΛΙΣ
ΠΑΝΤΕΡΜΙΛΕΡ: ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΛΟΤΑ
της
Ελένης Σαραντίτη
Θεωρώ
ευτύχημα το ότι η Άλις Παντερμίλερ (Γερμανία, Φλένσμπουργκ, 1968) δεν έγινε
δασκάλα –όπως ονειρευόταν μικρή, αν και έκανε τις κατάλληλες σπουδές– ή
βιβλιοπώλισσα – όπως είχε αργότερα αποφασίσει. Ή ακόμη ακόμη που δεν
εξακολούθησε να εργάζεται ως βοηθός καθηγητή γερμανικών στη Σκοτία, όπως...
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου